kayraninannesiiii Kızlar bugün aldım ama hangisi ile yapacağım arkasında süt ile yazıyor. Zaten süte biraz ara verelim diye almıştım mama niyetine 🤷🏻♀️
mrvdg11 kayraninannesiiii bende sadece yulafli olandan var ilk verdiğimde mamaya ekleyerek veriyordum şimdi başka tahıllı mama var elimde mesela onun içine direk atıyorum devam sütü olmadan yani
livanurvealpinannesi61 kayraninannesiiii emiyorsa emzirin emmiyorsa mama verin. Süt 2 yaşa kadar verilmez.
kayraninannesiiii nazliicank ben göremedim yaa hipp mama zaten dünya kadar para olmuş kaşık mamasini da sütle yaparsak dayanmaz vallahi 🫣🤷🏻♀️
kayraninannesiiii livanurvealpinannesi61 sütten kastım formül mama. Hem emiyor hem mama yiyor zaten. Kaşık mamasını formül mama ile yapmaktan bahsetmiştim
livanurvealpinannesi61 kayraninannesiiii formül mamaya başka bişey Katılmaz. Besin değeri kalmıyor öyle.