Sinem1051 Allah aşkına delircem artık iki de bir kalkıyo ağlıyo emmıyo var mı böyle olan ya sizin uyku problemi var mı
Palestinianbride Sinem1051 8.ayda uyku gerilemesi var biz babasını yaşadık 10.aydayız nispeten düzeldi
elfhuma19 Sinem1051 8.5 aylıüız atak dönemindeyiz mahvoldum ya yatamıyorum emerek uyucak illa saat başı hatta yarım saatte uyanıyor şifalı sayılar varmış deneyeceğim
EB1219 Canım aynı dertten muzdaribim bende 1haftadir bizde aynı durumdayiz geceleri bari biraz olsun uyurdu arttık oda kalmadı sanırım dış çıkartıyoruz onun huysuzluğu var huyuda cok değişti sürekli birbirimize yapışık vaziyette olacağız bide memeye çok düşkün oldu bu aralar sürekli ağzında dursun istiyo acta olsa tokta olsa emecek ilaa
Eymen01 Benimki 8 bitti gunduzleri.hic ama hic yatmiyo uykusunda sıçrıyor bacagimdan almadan kendi kendine almaya yerine koymaya kalktıgımda zaten uyaniyo anında oturup bisey olmamis gibi oyuncklarla oynuyo
sevimli61 Palestinianbride yaaaa benimde bebeğim çok uyumazdı ama 8. Ay da daha bi kötü oldu gece uykuları kalkıp ağlamalar filan Şu an 9 ay 6 günlük yüne devam ediyor genellikle İnşallaj bizimki de düzelir
ecrinliva Benimde bebegim 6 aylık geceleri uyurdu emmeden emmeye kalkardı bir haftadır dkka bası kalkıyor aglayarak nıye bılmıyorum