Eylul03 Doğum yapalı 6 ay oluyor ve son 3 aydır adet görüyorum bu ay adetim bittikten 2 gün sonra tekrar kananam oldu ve az az gelmeye devam ediyor başına gelen var mi? Fikri olan var mı?