_Yenianne aynılar bencede :)) zatıf durmuyor ama kıloluda durmuyor bıraz gıcık oluyorum cevredekı ınsanlara bazılarıda hemen hemen aynı dıgum yapmıs oldugum kısılerın cocukları daha kıloluymus vs yok sutu yarıyır edıyor … yani benımkı sut degılmı ne sacma dımı beneklerın gelısımı farklı bız hepımız suan aynı boy kıloda degılsek benekler de aynı degıldır su koca karıların konusmasına uyuz oluyorum zatenn cevap vermıyorum dahi bu arada 2950 dogdu kızım 3 aydan sonra kılo alımı yavaslıyormus zaten oyle duydum