aylsrsn Kızıma bugun goz muaynesı yaptırdım. 1.25 cıktı ama gozluge gerek yok dedi. 1.25 yuksek geldi bana basına gelen varmı. Göz kayması veya sasılık olmadıgı ıcın gozluk yazmaya gerek yok 1 sene sonra gene baktırın dedi.
agacsizkoala aylsrsn 1.25 bana göre düşük değil 0.25 olabilirmi acaba yanlış mı anladınız , çocuklarda nasıl oluyor bilmiyorum ama benim gözlerim 1.25 olduğu dönem de gözlük kullanıyordum
aylsrsn agacsizkoala yok doğru anladım 2 kere sordum hatta gozluge gerek ypk yani diye. Yok dedi ama belki kullanan vardır yada gercekten normaldir hiçte anlamam göz olaylarından. 😔
ecosummm Benim kızımda 3,5 yaşında 0,75 demişti vermemişti geçen ay çalılık falan olmadı mı vermiyorlar küçük çocuklara pek
aylsrsn ecosummm ecosummm baya inceledi gozunede baktı bi sürü soru sordu ben kontrl amaclı goturdugum için doktoru önemseyerek seçmemiştim aklıma takıldı baya. İnşallah gercekten gerek yoktur