Baklavanida piyanolu oyun halısı almıştım , babaycim marka. 2aylikken bırakıyordum ayaklarini piyanoya vuruyordu , oyalanirken lavaboya falan giderdim . Ondan kurtulmak izin dönmeyi öğrendi 😅 . Ayaklarini ellerinden daha güzel kullaniyor şu an 🥲 zaten köprüsüne tekme ata ata kırdı en sonunda 6 aylıkken . Piyanosuyla oynuyor şu an . Ama iyi ki almışım dedim . Keşke daha uzun süre dayansaydi . Başka bi marka alın derim daha yüksek olanlardan . Çünkü köprüsünden sarkan çıngıralar o kadar yakındı ki yakalamaya çalışmadı hiç elleriyle vurup ses çıkarıyordu. Şimdi hala bi sey uzatsam vuruyor önce 😅🤭