İyi günler herkese kolay gelsin benim kızım 1:30 yaşında ben memeden kesmek istiyorum çünkü çok zor oluyor geceleri hiç uyumuyor sürekli emiyor acaba benim gibi olan var mı nasıl kesti bebeğini emmekten çok merak ediyorum lütfen benimle paylaşır mısınız