minikprensess0504 ben ogluma hamileyken kizim 14 aylikti 🤗 kizimin yurumesi falan tamamlanmisti, konuşma ve tuvalet asamasindaydik, ama maalesef ki aksadi, mesele yetememem degil rabbim sabrini veriyor merak etme ama evet yipraniyo insan, evet yoruluyo, ben de tek bakiyorum kaynanam annem ve kardeslerimle gorusmuyoruz annem babam ayrilar, tek basima buyutuyorum, bi esim var o da aksamdan aksama sadece 1 saat ilgilenebiliyor calisma saatleri cok uzun oldugu icin fazla vakit ayiramiyor, uykusuzluk had safaya cikiyor ve insani bitiren de zaten bu mesele maalesef, ben ilk 3 ay sadece uarim saat uyku uyuyabiliyordum, geri kalani surekli ayakta surekli bi bas ağrısı vucut agrisi, son 1 1 bucuk aydir sukur 3 4 saat sikintisiz uyuyorum, ama zor valla, rabbim kolay dogum bol sabir versin insallah 🙏🙏💕💕