dikkatbebekvar ben çok dikkat ettim yine de yapıştı. Erken sünnetin böyle bir dezavantaji var maalesef. Korma hiç, öyle kötü görünüyor ama ilk çişten sonra o kadar da acımıyor. Elinden geldigince çok deriyi geri al, özellikle banyosunda yumuşayinca 🧿