Lina2022 Merhaba kizlar Adet gecikmesinin 6 günu benim kan sonucum 1500 geldi dusuk mu sizce kizimda kacti hatirlayamiyorum belki siz kendinizinkini hatirliyorsunuzdur
PatronBebek Lina2022 Değerin kaç olup olmadığı önemli değil, 2 günde bir iki katı artıyorsa sağlıklı gebelik olarak düşünülür. Hayırlı olsun ❤️
Nesrincente Lina2022 benım 182 mi neydi ya sizinki düşük değil ki sayının duzenlı olarak artması onemlı burda 2 gun sonra 2 katına falan cıkmadı lazım
rua_da_senhora_das_verdades Lina2022 Beta değerinden mi bahsediyorsunuz? Öyleyse hamilesiniz. Düşüklüğü be olarak sordunuz anlayamadım. Artış şekli önemli..