Sadece bir ağrı kesici yapmaları için,bebeğimin kuvezde olduğu hastanenin kadın doğum aciline gittim. Bir sorunumun olmadığını sezaryen yerimin normal ağrısı olduğunu ama dayanamadığımı, sürekli bebeğimi enzirmeye geldiğimi, bir serum taksalar rahatlayacagimi on defa belirttim.
Ve buna rağmen bakıcam dedi tamam dedim
Resmen eliyle kıvırdı her yerini zaten canım yanıyor mahvetti beni. Ustune ultrasonla baktı keske baştan öyle baksaydı daha az bastırdı en azından .
Sabah kalktığım da sezeryan yerim daha ağrıyor olarak uyandım. Baktım ki mosmor olmuş Heryeri bir zarar olmuşmudur.