Narebaby 11 şubatta reglim başladı 18 şubatta felan bitti. Ogun korunamadim ve şuanda kahverengi lekeler geliyor . Sizce adetin devamı mi yoksa hamilelik belirtisi mi ama 7 8 günde de hamilelik olmaz diye düşünüyorum.
PatronBebek Narebaby bunu kimse bilemez cnm. Korunmasız her ilişki risklidir. Adetin gecikirse bi test yap
Narebaby O PatronBebek cok teşekkür ederim oyle yapacağım. İlk bebeğim de de aynı şey olmuştu adetten hemen sonra olmuştu oyuzden korkuyorum.