eda2402 her emzirmeden sonra ve aklıma her geldiğinde bolca lansinoh sürdüm göğüs kalkanı ile kapattım ki hiçbir yere temas etmesin ve nemli kalsın. 1 haftada iyileşti çok şükür, hala kalkanı kullanmaya devam ediyorum kuruluk hissettiğimde de krem sürüyorum 🫠