Noname21 Hansmomyy serum fizyolojik dediğin tuzlu su hepsi aynı ama küçük tüpler de olan var onlardan alsın tek kullanımlık
-Lina- Hansmomyy serum fizyolojinin markasına dikkat etmene gerek yok. İzotonik su 100cc ya da 150cc olanlarından alsan bebeğine uzun süre gider
Mommy_ Hansmomyy İçerik olarak hepsi aynı olduğu için markanın bir esprisi yok açıkçası. Kesenize uyani alabilirsiniz.
anorganikanneeee Hansmomyy Hansmomyy hepsinin içerikleri aynı zaten. Tek kullanımlık olanlar pahalı oluyor. Eczaneden 100 ml’ ilk izotonik serum alıp enjektörle kullanabilirsiniz. Uygun ve hesaplı oluyor. Baya da kullanabilirsiniz. Hatta nebülizatörünüz varsa hava olarakta verebilirsiniz.