Egenim Gedizz033 plhps 5.2 bar yanı ılk kazanlı utusunden mavı 2100 tl trentyolda .1 senedır kullanıyorum cok memnumum
Erolunannesi Gedizz033 Ayy kazanlı ütüyü çeyizime almıştı annem ben de bir deneyeyim dedim birden bir patladı kazanı neredeyse yüzüm yanacaktı iade ettim. Philips azur pro normal ütü aldık
Erolunannesi Gedizz033 Çok memnunum 4.5 senedir kullanıyorum maşallahı var bir kere de düm düz ediyor. İyi ki almışım tavsiye ederim 🌺
Haffuse Kazanli utuyu kizim dogdugundan beri kullanamdim🤣 Utu yapacak vaktin varsa, kesnlikle kazanli, ama birkac parca mecburi olablari utuluyorsan benim gibi, gerek yok😅
Melayke- Gedizz033 5 yıl önce boschun serie 8 vario comfort almıştım buharlı ütü normal ütüler gibi hızlı ısınıyor 2 dk bile sürmüyor şipşak ütü yaparken suyu da ekleniyor kazanlı değil