Atesbebek merhabalar 22 Aralık’ta doğum yaptım şuan ilk 16 haftalık ücretli olan raporlu izninin bitmesine 1 hafta kaldı, özel hastaneye gidiyorum heyet raporu nasıl oluyor acaba peşine hemen 6 ay ücretsiz izne çıkmadan raporumu uzatabiliyor muyum ? Çünki bebeğimi birakabilecegim kimse yok ve 9-10 aylık olduğundan kreş vs de kabul etmiyor.