Mirac05 Merhaba arkadaşlar ilk dışımız 7 aylıkken alttan cıktı 2 gün sonra yanındaki patladı 20 gün geçti üstteki patladı şimdide yanındaki kabarmış ucu gelmek üzere. 4. Diş yolda ve 8 ayligiz Allaha şükür aşırı huzursuzluk ağlama vs yok ama uyku düzeni gitti gece 12 de 1 yatsa sabah 5 6 da ayakta sallıyorum emziriyorum olmuyor sancısı mi oluyor bilmem ama olsa ağlardı oynamak istiyor 9 10 kadar uyuyan bebeğim 2 saate zor uyutuyorum lütfen dış deyin arkadaşlar aşırı zor oluyor hem ruhen hem bedenen yoruluyoruz
Nazoliii Mirac05 bence başka bir problem yoksa dis ve büyüme atağıda olabilir🙈 ama dişlerde bazi çocuklarda böyle olduğunu duymuştum 🤔
Mirac05 Nazoliii dişleri çıkınca inşallah düzene girer tek umidim bende gece iş yapıyorum eşimle oturuyorum derken ben yatıyorum o ayakta inanın bir gözüm kapalı diğeri açık sallıyorum çocuğu