Berilsmom13 Minigim38 ben 4. Ayda verdim oioi emzikli uyku arkadaşı bir yaşına kadar onla uyudu sonra kendiliğinden bıraktı :)
merkursavascisi_06 Minigim38 uyku arkadaşı olan oyuncağını çok uykuyla bağdaştıramadı sanırım ama geceleri uyurken giydirdiğim uyku tulumunu gündüz yanına ya da üstüne koyunca daha rahat geçiyo uykuya😇
Yigitefeannesi Minigim38 ben veriyorum 5. Ayından itibaren budizz in içindeki ses cihazını çıkarttım ayıcığına sarılıyor sabahları da uyanınca onu eline alıp konuşuyor yarım saat 😃
Minigim38 Berilsmom13 ayy ne güzel benim bebegimde emzik tutmuyor ne yaptıysam kabul etmedi bende belki uyku arkadaşı ise yarar diye düşünmüştüm
Minigim38 merkursavascisi_06 benim bebeğim de bu binkac gündür battaniyesini tutarak uyuyor bende onu uyku arkadaşı yapmayı düşünüyorum bebisiniz kaç aylık ne kadar sürede alıştı uyku arkadaşına
merkursavascisi_06 Minigim38 6aylık oldu bir ay önce mi fark ettik bu durumu yoksa iki ay mı oldu hatırlamıyorum şimdi😅
Minigim38 Ozzyey ayy sorma benimkide öyle 1 saat uyuyor ondada meme ağzında uyuyor sonra geri uyanıyor tekrar meme istiyor emdiği yerde uyuyor böyle devam ediyor napacagim bilmiyor 4 aylik olduk bu ne zamana kadar böyle devam edecek🤷♀️
Minigim38 Yigitefeannesi yaaa çok tatlıdır o hali😊bende bi kaç gündür battaniyesini tutarken gördüm onu vermeye çalışıyorum. Göğsümü emerek uyuyor üşümesin diye üstünü örtüyorum tutarak uyuyor onu fark ettim