Merhaba.sezaryen sonra ilk adet ne zaman gördünüz Dr bana 40ından sonra bir ay sonra da olabilirsin bir yok sonra da dedi.Ara ara kan geliyor kahve leke geliyor normal dedi.İki gündür belim ve karnım ağrıyor acaba adet mi olacağım diyorum yoksa başka bir şey mi