Teslimee Kızlar bebeğim 8 aylık hamile kaldığımdan beri hiç saç boyatmadım boyatmamı gerektircek bi durumda yok aslında ama değişiklik olsun diye boyamak istiyorum bi zararı olur mu bazıları zararlı diyor Araf’a kaldım boyatanlarda var sizler boyattınız mı
Annesininprensesi55 Teslimee Valla bende korkudan hiç boyatmadım yalan yok ne hamileyken ne de sonrasında sadece 2 kere kestirdim doğal halime döndüm kesimi de doğumdan sonra yaptırdım millet hamileyken kestirirsen bebeğin ömrünü kısaltırsın gibi abuk subuk şeyler söyleyince eşim de izin vermedi
Teslimee Prensesannesiii9 bazıları da bebeğimin küçük tuvaletinin rengi falan değişti diye okudum biyerde korktum bende 😅
Teslimee Annesininprensesi55 bende işte hiç kestirmedim boya yapmadım Allah’ın izniyle bişeu olmaz da içten içe şüphe duyuyoruz 😅