Bu bir süreç ve geçecek demişti doktorumuz 2 aylığız günden güne iyiye gidiyor ama hala ıkınma bitmiyor gazı çıkarsa da ıkınır hep gaz var. Gazını çıkarıyor emince yine gaz oluyor, biogaia sab simplex kullanıyoruz masaj ve ılık banyo vs destekliyoruz