kivitoannesii her emzirme sonrası mutlaka sırtını ovalayıp pıt pıt vurarak gazını cıkarıyorum gazı varsa zaten 2 dakikaya cıkıyo. Sonrasında bayaa uzanıksa biraz konuşuyorum yakın mesafe yüsüne bakıp. Sonrasında yerine yatırıyorum. Ben suan yan yatırıyorum bir sefer sağ bir seder sola şeklinde. Altını da kirlettikçe değiştiryorum. Bu bazen emzirme öncesi bazem sonrası