Bebişim 6,5 aylık. Büyük heyecanla ek gıdaya “ Ya Allah Bismillah” dedik 5,5 aylıkken. Buharda haşlayıp veriyordum sebzeleri tadım olarak. İlk başlarda iştahlıydı meraklıydı biz yemek yerken bile ağzını açardı isterdi, şimdi asla yemiyor. Ağzını kitliyor nerden öğrendiyse, kendisi yesin diye kaşığını veriyorum çünkü dişlerini kaşımaya seviyor kaşıklarıyla o arada yer diyorum ama kaşıktakinin tadını alınca kaşığı yere bırakıyor cup diye. Ne verdiysem sonuç aynı yoğurt severdi onu da yemiyor. Hatta demir damlasını bile babasıyla zorla veriyoruz. Kesin nazara geldi çocuuum 😂 Napıcam fikir verin nolur, zaten zayıf bir bebek şimdi yemeyince hiç kilo alamayacak 🥺