Bssraa2 Prensesannesi61 daha bugün yeni geldi şurup bir çay kaşığı verdm günde üç kez verilebilinirmiş uyku yapıyor dediler sırf o yüzden aldım hiç etki fln etmedi uykusuna uyumuyor hala birde içeriği temiz değil diye yorumlarda okudum sanırım vermicem bir daha
Aysenur3440 Prensesannesi61 kolik kızımda kullandım ilk gün uyudu sonrada faydası olmadı relektaZ damla aldım o biraz iyi geldi
CaninannesiCemre Prensesannesi61 Benim de bebeğim 2 aylık , 40 ı çıkmadan kullanmaya başladık biz günde 2 veya 3 defa azıcık çay kaşığı veriyorum biz etkisini gördük hala da kullanıyoruz..
Prensesannesi61 Bssraa2 allah allah herkes iyi falan yazmis yorumlarda diger gaz ilaclarindan cok etkili demisler belki etkisini gosterir bikac kullanimda
Bssraa2 Prensesannesi61 gaz çıkarmada etkili olabilir fakat ben uyku için aldım uyumuyor hiç hep meme istiyor 😀
Bssraa2 CaninannesiCemre uyuyor mu peki bebeğiniz içeriği temiz değil demişler o yüzden tereddüt ediyorum
CaninannesiCemre Bssraa2 Ben uyku getirici etkisini görmedim ,zamanla düzene giriyor uykusu ilk zamanlara göre ( gerçi öyle dediğimiz an akşamına sıkıntı yaşıyoruz :) zaten aguline bitkisel ,her bebek farklı belki siz de etkisini görürsünüz.. 🙏
Bssraa2 CaninannesiCemre 2 ay 1 günlük yazıyor uygulamada 2.ay bitti 3 e mi girmiş oluyoruz bende tam bilmiyorum acemiyim :)
CaninannesiCemre Bssraa2 Biz de salı günü 2 aylık olacağız..aynı sayılırız hemen hemen 3 e doğru gideceğiz 🌼💙
Bssraa2 CaninannesiCemre yaa çok yakınmış cidden 3.ay da bitince rahatlarsın diyorlar inşallah öyle olur yaa
Portologg Bssraa2 uyku için veriliyor zaten kesintisiz uyku değil ama sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor kullananların çoğu memnun
Portologg Bssraa2 valla geçen Trendyol satıcıya sor kısmında kaç aydan sonra kullanılır diye sormuştu biri satıcı 2 aydan sonra verebilirsin demişti bilmiyorum artık