Askdurum Sevgili anneler bu çizgi sizin geçti mi ya, çok sinir oluyorum baktıkça 22 gün oldu doğum yapalı karnım iyice düzleşti ama o çizgi karnım indiği için daha belirgin şuan ne zaman geçer acaba
Askdurum my_ ayazbebek_0 Ebruliiiiii Fusunf -_-hUysUzvetatlikadin edabolukbasi Bebegim_28 Deletedmom_39 Abooo bu yorumların üstüne benim moralim sıffır sıffırrrr bikini nasıl giycezz yaaa 😭
-_-hUysUzvetatlikadin Askdurum bir müddet sonra kendimi saldığımdan geçtiğini fark etmeemişim bile postu görünce baktım geçmiş benim 😅😅 iki yıl olacak
-_-hUysUzvetatlikadin Askdurum hiiiiiiç moralini bozma canım orada kocaman bir bebek yaşadı 😌😌 bırakalım azıcık biryerlerimize bişeyler olsun amaaan hıh 😅
Bebegim_28 Askdurum nedendir bilmiyorum ama hiç rahatsızlık duymadım mesela kimi arkadaşlarim sezeryan izi için aramadiklari çözüm yolu kalmadı. Ama ben hiç rahatsızlık duymadım evladimdan kaldı diye 🤭tabi herkesin düşüncesine saygım sonsuz orası ayrı
Merhaba05 Askdurum benimde göbeğim hemen inmişti çizgi dahada belirgin olmuştu sinir oluyodum🙈 dikiş acısı geçtikten sonra çizginin olduğu yere her banyoda kese yaptım. Bildiğimiz hamam kesesi. Sonrada bio oil sürdüm (hamilelikten kalma vardı evde) 2 ayda tamamen geçti gitti