Sekiz buçuk aylık kızım var yürütmeye çalışıyorum önceden güzel adım atardı şimdi kendini yere atıyor adım atmak istemiyor canı isterse destekli bir yerden tutunduruyorum hemen kendini yere atıyor emeklemesi için koyuyorum yatıyor 😂gülsem mi ağlasam mı bilemedim sizinkiler ne durumda diş VS var mı bizde oda yok