Eylul03 Doğum yapalı 6 ay oluyor ve son 3 aydır adet görüyorum bu ay adetim bittikten 2 gün sonra tekrar kananam oldu ve az az gelmeye devam ediyor başına gelen var mi? Fikri olan var mı?
oglusununanasi Eylul03 Merhaba nedenini öğrenebildiniz mi?Benimde adet bittikten 4 gün sonra akıntı içerisinde pembemsi ve kahverengi çizgi şeklinde akıntı oluyor ve kasıklarım sancıyor tırsıyorum açıkçası 🤦♀️