gamze____34 bunu da doktorun söylemesi gerçekten çok tuhaf ya. Bebek anneyi aktif bir şekilde emebiliyorsa zaten süt bebeğe yetecek kadar üretilir. Heleki mamayı biberonla veriyorsanız sizi emmeyi de bırakacaktır. Size tavsiyem sütünüz varsa onu arttırın mama vermeyin