Efeyaman Benimde 4 ay oldu hala sağ omurgam belim bacaklarım ağrır canim normal sanırım bende normal yaptım bide bende ekstradan cene de sıkıntı oldu cok bağırmaktan cene eklemi zarar görmüş ağrıyor kitlenir gibi oluyor dış sıkma falan hepsi doğumdan sonra oldu annelik cok zor ama bi okadarda guzel birsey rabbim evlatlarımızı korusun isteyenlerede nasip etsin .
Yuksel33 Bende 6 ay oldu Doğum yapalı ilk önce hafif kanamayla korkarak gitti hastaneye 1 cm açıklık vardı neyse sabaha kadar bekledik bana sabah suni sancı verdiler öyle bir acı ağrı olamaz öğlene kadar çektim açıklık 4 cm oldu epidural yapalım dediler kabul ettim ilk seferde tuttu hatta nasıl rahatladıysam uyumuşum 😄😄 tabi sonrasında Doğum başladı hemen yatırdılar yatmamla doğurmam bir oldu jhiç bişey hissetmedim ıkınmadımbile 😄😄vakumla çektikler kuzumu bir Doğumda yapılacak bütün uygulamaları gördüm 😄şuan ağrım var bendede 1 haftafır belden yukarı her sabah ağrıyla kalkıyorum ama gün içinde ğeçiyor baya bi
Deletedmom021 Yuksel33 oh mis gibi bir doğum hikayesi ne güzel. Ben çok çektim o yüzden anlatamıyorum kimse korkmasın diye. Ağrılar inşallah geçer biran önce
Asena Deletedmom021 bende çok pişmanım epidural aldığıma sürekli ağrıyor orası doğumada etkisi olmadı zaten boşuna aldım
ipek_61 Bence epidural bir mucize iyi ki de öyle doğurmuşum diyorum daha 17 günlüğüz biz bel ağrım sırt ağrım tabiki oluyor ama dinlenince geçiyor
mybk Ben de ilk hafta kaşınma harici bir sıkıntı olmadı. Kalıcı bir ağrım yok. Vücutta Doğum sonrası kendini toparlama durumu olduğu için de çok ağrı hissediliyor olabilir. İnşallah geçicidir sizinki de 🙏🏻
Cnszeze Deletedmom021 bu bir komplikasyon olabilir ama bende olmadı. Epidural in ardından spinal ile ameliyat oldum kızım 3,5 aylık böyle bir sıkıntım yok.
Maide Deletedmom021 bende 5.5 ay önce epidural normal doğum yaptım hiç ağrım olmadı çok şükür allah şifa versin size de🤲🏻
Menekse2793 Selenyagmur Selenyagmur ya bende epidural ile yeni Doğum yaptım beş gün oldu dikişlerim var sizin var mıydı? Varsa ağırdı kaç günde geçti
Deletedmom021 Menekse2793 dikişlerin mi ağrısını sordunuz anlayamadım. Ama öyleymiş gibi cevap vereyim. 1 2 haftayı buldu. Kantaron yağı sürmüştüm sabah akşam çabuk iyileşmesi için tavsiye ederim.
Selenyagmur Menekse2793 benim bugün 13. Günüm şuan hiç bişeyim yok çok şükür dikişler düştü ağrım sızım geçti herşey normal🙏🏻 Ama her lavabodan sonra tentirdiyotlu suyla yıkadım ve kuruluğuna çok dikkat ettim hemen topladı