Merhaba annişler büyük bir sorunum var yardım istiyorum sizden 8 aylık bebeğim var işe dönmem lazım evde bakıcı mı iyi olur yoksa kreş mi? Önerileriniz artıları eksileri nelerdir? Deneyimli annelerimiz Bu konuda yardımcı olabilecek yol gösterebilecek varsa çok sevinirim
Not: annem çalışıyor bebeğimi emanet edip bakabilecek kimsem yok ve kredilerim olduğu için ücretsiz izin alamıyorum.