Selam güzel anneler. Kızım salı günü 6.ayını dolduracak. Geçen hafta perşembe gününden beri tadımlara başladık. Yoğurt veriyorum iki gündür ama aklıma takılan bir şey var, sonuçta tadım yaparken de öğün olduğunda da çok bi miktar tüketmeyecek bu bebişler açtığım kavanozu bitirmiyo doğal olarak ertesi gün o kavanozdan mı vermeliyim yoksa yenisini mi açmalıyım. Küçük mama kavanozları vardı elimde onlara mayalıyorum ama bilemedim nasıl ilerlemeliyim yoğurtu kaç günde bir mayalamalıyım tecrübeli annelerden yorumlarını bekliyorum şimdiden çok teşekkürler.