Merhaba sevgili annelerim. 57 günlük erkek bebeğim var doğduğunda böbreğinde açıklık tespit etmişlerdi bugün tekrar ultrason çektirdik 7 mm olan açıklık 11 mm ye çıkmış. Bu konuda deneyimli annelerim var mı zamanla o açıklık kapanır mı ? Ya da sizin doktorunuz bu konuda nasıl bir açıklama yaptı endişelendim bayağı yardımcı olursanız sevinirim.