Sonsuz32 Ben saklıyorum gomcektim ama gömmeye fırsat bulamıyorum bulamadım da sakiliyorum sizler ne yaptınız peki
Balkizlarim Sonsuz32 ilk kızımın Kabe’de 🕋 iki ve üçüncü kızımın evde Allah nasip ederse gidersek ailecek Kabe’ye götürcem göbek bağlarını da ♥️🕋
Balkizlarim Sonsuz32 amiiin ecmain Allah tüm gitmek isteyenlerin duasını kabul etsin inşallah içinde de beni 🤲🤍✨
Asel_annesi Sonsuz32 valla ben çöpe attım acaba yanlış bişey mi yaptım batıl inanç diye düşünüyorum pek araştırmada yapmadım bu konuda
GMD Valla ben herhangi bir tıp fakültesine atmak istiyodum ama 4 aylık olcak hala fırsat bulupta atamadım evde duruyor🤭
Duyulurum Mom_babyy Ben de şuraya gömülmeliymiş şu olurmuşa inanmıyorum ama evde durması beni rahatsız ediyor nedense