

Merhaba anneler bu defa kendim için açıyorum postu resimlerden gördüğünüz gibi iki gözümde de et yürümesi var ancak sol gözümde daha belirgin ve güzüme yakın. Doktora gittiğimde gözünün içine iyice girmeden ameliyat önermem dedi. Gözümde hep vardı bu sorun ancak zaman geçtikçe daha çok rahatsızlık veriyor ve gözüme yaklaşıyor kızarıyor özellikle duştan sonra kızarıp kaşınıyor bu duştan sonraki hali bir daha doktora gidicem ancak yaşayan var mı bı durumu merak ettim önerisi olan 🥺