Anneyim-a canım öncelikle aramıza hoş geldin :) benim bebeğim de 32 den sonra çok kilo almadı küçük doğdu 37. haftada sezeryanla. Üzülüp kendini strese sokma, ben bebeğimi tam anlamıyla 10. Günden sonra emzirebildim. Süt gelmemesi göğüs ucumun çıkmaması dikiş acısı vs derken biraz yorucu bir süreçti. Eğer sağabiliyordan tabiki mama verme sağıp ver ama biberonla değil. Ona alışırsa memeyi tutması zor olabilir kaşık biberonla ver. Merak etme o da daha çok küçük yeni geldiği dünyayı tanımaya çalışıyor emme refkleksi tam oturmamış olabilir. Ben en başta hep ters emziriyordum öyle öyle alıştık yani sağ göğsümü açıp bebeği solu emzirecek gibi tutup koltuk altıma yastık koyup o şekilde veriyordum bir de öyle dene. Sen sıkıntı stres yaptıkça o da gerilir unutma sakin ses tonuyla pışpışla ninni söyle bol bol ten teması yap.