Arkadaşlar doğum yaptığım hastanedeki kontrolde bir ay sonra bi ortapediye götürün diye bir kağıt vermişlerdi sol ayağında eğilme olabilir diye bebeğim 45 günlük dün hastaneye götürdük film çekildi doktor masaj yapın 15 gün sonra geçmezse alçıya alıcaz dedi bilgi vermedi hiç masaj hakkındada. Bende internetten araştırdım bisürü bilgi var fakat masaj hakkında hiçbişey bulamadım çok korkuyorum inşallah masajla geçer😞 baktığımda belli olan bişey yok hatta öyle ki hangi ayağı onu bile anlayamıyorum karşıdan bakınca mı sol yoksa sol ayağı mı demek istiyolar bilmiyorum. Bu durumu yaşayan masajla geçiren var mı Allah rızası için yardımcı olun lütfen😞