Kızlar bizim buradaki yerel bir marketten oldukça uygun fiyata Prima pampers bez alıyoruz. Bezdeki hayvan figürleri yapısı e bebekten farklı. Ama sürekli seri yenileniyor diye takilmadik.
Ama kokusu falan daha ağır sanki. Bugün dikkat ettim dış ambalaj da soluk geldi. 54 lü Prima aktif bebeği 144 liraya aldık kampanyayla. Fiyat da çok düşündürücü. Daha önce başına gelen bu şüpheye düşen oldu mu acaba?