yeğenimin de inmemiş testisi vardı. ameliyat oldu iki kere. sonra ne oldu bilmiyorum. düzelmiştir ama baya geç kalmışlardı 4.sınıfa gidiyordu yeğenim yanlış hatırlamıyorsam. abim de parotis geçirdikten sonra testisleri zarar görmüş. ilk çocuğu oldu ikincisi ancak 10 sene sonra zar zor tüp bebek tedavisi ile oldu. ertafımda birsürü inmemiş testisi olan var. ben de evde bebeğimi sürekli muayene ediyorum, testisleri yerinde mi diye kontrol ediyorum.