Merhaba kizim da iki yaşından beri kronik hale gelen kabızlık var doktor duphalac ve x-men verdi ama düzenli veremedim içmedi şimdi duphalac düzenli başlamak istiyorum ne kadar vermeliyim son bir haftadır kaka da kan gelmeye başladı artık bu sorun bizi maffetti lütfen yaşayan var sa su ise yarar diyen varsa yardımcı olabilir mi akşamları ve gece bir kere mama içiyor Bebelac Gold iki buçuk yaşında su an