Merhaba ⭐
Pişmeyen lotus chescake yapıcam ama gerçekten bir tarif sıkıntısı var bu konuda. Hep pişen yapmışlar. Pismeyenon daha güzel olduğunu duydum. Yabancılar genelde pişmeyen yapmış ama tarifler hep farklı dilde. Yapıp yiyen var mı ? Nasıl oluyor