merhaba anneler. bir süredir meme reddi yaşıyoruz kilomuz da son kontrolümüzde çok az olduğu için mama takviyesine geçiş yaptık hem meme hem mama yapmaya çalışıyorum ama mamanın üzerinde açıldıktan sonra 3 hafta içinde kullanınız yazıyor bu doğru mu ilk defa mama kullanıyorum o yüzden bilgim yok 3 haftadan sonra içinde kalsa da çöpe mi atmam gerekir