Minnakelifim babamda astra var ben daha önce toyota kullandım. Modeline göre değişir tabi. Corolla güzel bir araba. Fakat dışarıda yağmur yağsa arabanın içine dolu düşüyormuş gibi dışarıdan çok ses alıyor. Sürüşü konforlu, 2 sene kullandım hiçbir arıza vs yaşamadım. Yalnızca motoru küçük alacaksanız araba gitmiyor. Yokuşta tin tin çıkarsınız. Babamın arabasını da bir kaç kez kullandım. Dizel o da manuel. Toyota bana astraya göre daha hantal bir araba gibi gelmişti o zaman. Dışarıdan o kadar ses almıyor. Araba bastığın zaman gidiyor. Opel alman arabası. Almanlardan şaşma derler :) opelin otomatiğini hiç kullanmadım, ama corollanın otomatiği gerçekten çok kötü. Arabanın vites geçişlerini o kadar hissediyorsun ki Allah Allah arabaya bi şey mi oldu diyorsun. Opelin de hatchback tatlılığından geçilmiyor. Modeline ve motoruna göre bu araçları karşılaştırmak daha doğru olur.