bahtsizbedevii_ Diyarbakıra gidiyorum ama Doğu Anadolu fay hattından korkuyorum. Hatay’da prefabrik ev yaptırma kararı aldık veya diyarbakırdaki evime geri döneceğim ben Diyarbakır’ı istiyorum aile sorunlarımdan dolayı. Ama bilemedim siz ne yaparsınız ?
Elevka_96 bahtsizbedevii_ diyarbakırda yaşıyorum bende burda yeni yapılan binaların çoğu sağlam zemin taşlık komple evet her depremde sallanıyor ama en azından oturduğum yere güveniyorum. Ben olsam evime dönerdim
Serap0733 bahtsizbedevii_ gücüm olsa ben de o evlerden yaptırırım bence hiç dönmeyin yaptırın evinizi ne güzel
bahtsizbedevii_ Diyarbakırdaki evim 8 katlı binanın 6. Katı ama dediğim gibi sorunlardan dolayı gitmek istiyorum
bahtsizbedevii_ Serap0733 ama eninde sonunda döneceğiz burda 5 sene prefabrikte kalacağız ve köyden bile uzakta