Aralık ayında çocuk doktoru kan sayımında kan değerinin iyi olduğunu gördü kan ilacı değil de polivit iştah açıcı şurup ve vitamin şurubu diye geçiyor onu verdi.aglum iştahsız zaten gerekli mi acaba? Depremzedeyiz bu durumda da hastane yok gidip tahlil yaptırmak pek güvenli gelmiyor siz kullanıyor musunuz?