Hanımlar oğlum ayın 14 ateşi cikti 38 doktora getirdim domuz gribi ilacı verdi kullandık bir hafta yanlız 4 5 gün sonra tekrarladı ateş en fazla 38.5 oluyor dün başka bir doktora getirdim anlattim durumu ben viral bir enfeksiyon görüyorum hatta o ilacı kullanmaniz bile gereksizdi dedi hiç bir ilaç vermedi ateşi 39 olursa dolven tarzı ilaç verirsiniz dedi bugün 3 gün ateşi en fazla 36.4 o aralara iniyor sonra 38 kadar çıkabiliyor o arada veriyorum ilacı 38 görünce bu durumla karşılaşan oldumu nasıl tedavi uygulandı size bu hastalıkta antibiyotik tedavisinim yeri yoktur dedi aslında güzel birşey ama ateşli görünce yavrm eridi resmen 😔