Merhaba arkadaşlar oğlumu özel eğitime göndericem önereceğiniz bir yer varmıdır acaba
ozgekzy ankara içi
ozgekzy .
ozgekzy kimse yok mu 🙁
ozgekzy merhabalar. Bir yer buldunuz mu acaba
AycaAli merhaba mesajınızı yeni gördüm mavi barış özel eğitim kurumuna gidiyor 3 aydır