Benim bebegimde prematüre bir bebek, yoğun bakım süreci geçirdik ve birçok defa ROP muayenesi yaptırdık. Allah korusun körlüğe kadar ilerleyen ciddi bir durum. Evreleri var, bebeğin kaçıncı evrede olduğuna bağlı olarak mudahele yapılabiliyor. Benim bebeğim Evre 1′de başladı zamanla iyileşme beklenirken maalesef ilerleme oldu ve Evre 3′e kadar ilerledik daha sonra lazerle musabele yapıldı, çok şükür şuan gayet iyiyiz sadece rutin kontrollerini yaptırıyoruz.