Merhaba anneler kızımın boynunun altında isilik gibi ter kabarcıkları oluştu antıbıyotık kullanmıştım bıde uc gundur mandalına suyu vermıstım şu ara annemlerde kalıyorum annemde polad battanıyeye sarıp sarmalayıp yatırıyor uc dort tane battanıyeye sarıyor ama sadece boynun altında var napabılırım nasıl gecırebılırım