Merov Bebeğim 4 bucuk aylık dişleri çok kaşınıyor acıyor gibi 1 tane diş çıkardı bunun için kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı
Senazeynep3425 Merov tetagil diyorlar canım. Bende deniyorum bu kaç aksamdir iyi geldi. Birde karanfil ezip zeytinyağında bekletip surebilirsin buda iyiymiş
Haffuse Ya bence hemen jellere koşma, on disler kolay cikiyor, sen rahatlatmak icin serin seyler dene, Azi dialeri en zor olan, biz su an o donemdeyiz, caljel kullaniyorum ama pek fayda etmiyor bence ya…
Pateteslimanti Sulu diş kaşıyıcınız varsa buz dolabında dondurun ince tülbente sarın ısırsın. Zeytin yağın içine karanfil atıp 1 gün bekletin onuda sürebilirsiniz doğal en azından
isimsizanne1 Hepsini denedim bizde fayda etmedi jeller zaten içinde uyuşturması için bir madde olduğu için çoğu doktor önermiyor aşırı zora kalmadıkça gerçi bizimkisinin dişini uyuşturmadı bile. Ama en etkili olanı kesinlikle zeytinyağına karanfil koyup dolapta bekletmek sonra onunla diş etlerne masaj yapmak. Plastik mama kaşıklarını dondurucuya atıp hemen vermek dişlere soğuk baskı da iyi gelir
Ececan2006 Merov Merhaba osanit denedinix mi ben cok memnunum hemen kasintisini aliyor ve tamamen bitkisel
EzgiG Merov bizim doktorumuz karanfili dövüp içine zeytin yağı döküp beklet onu sür demişti ben öyle yaptım rahatlatıyor baya