Kızlar çocuk olmadan önce kullanıyordum iyi de zayıflamıştım. Şimdi kızım dört buçuk aylık, doğduğundan beri süt artırmak için uğraştım ama olmadı mama ve meme olarak ilerledik. Şimdi de sütüm zaten çok az geliyor onu da emzik niyetine kullanıyor. Dukan birası içsem mi zayıflamak için? Yapsam bi zararı olur mu acaba ya